- احمدی، ع. (1400). تعیین اثربخشی آموزش نظمجویی هیجانی بر شناخت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به ADHA. دهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی، 25 تیرماه 1400، تهران. قابل دسترس در: https://civilica.com/doc/1264934
- بوذرجمهری، ف.، منصوریان، م.، هرندی، ی.، و بوذرجمهری، ح. (1392). پیوستن دانشگاهیان به اخلاق حرفهای در دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی. مجله آموزش و توسعه پزشکی، دوره 8، شماره 3، صص 52 تا 44.
- حسینمهر، ن.، خضریمقدم، ن.، و پورحسان، س. (1390). اثربخشی آموزش متمرکز شفقت (CFT) بر خودکارآمدی اجتماعی، تحمل پریشانی و انتقاد از خود در دختران نوجوان تحت مراقبت سازمان بهزیستی. تحقیقات روانشناسی مثبتگرا، 7(2)، 33-48.
- خضری، س.، و سامری، م. (1399). ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده یادگیرنده برای دانشآموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98- پژوهش در آموزش ابتدایی، 2(24)، 10-21.
- درخشانفر، ت.، و آرینمهر، ا. (1393). بررسی رابطه صلاحیت های حرفه ای معلمان و عملکرد شغلی آنها در مدارس ابتدایی شهر ری. کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع، اسفندماه 1393، تهران. https://civilica.com/doc/415586
- رزمجو، آ.، و ایوبیان، ح. (1398). رابطه بین خودکارآمدی و انعطافپذیری معلمان زبان ایرانی. نشریه مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی، شماره 23.
- رضایی، س.، و وثوقی، ع. (1399). اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند تیزهوشان کمپیشرفت. پژوهش های روانشناسی اجتماعی، 11 (43)، 123-140.
- سلگی، م. (1399). کرونا و جامعه ایران، سویههای فرهنگی و اجتماعی. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، انتشارت دانشجو.
- سلیمانی، آ.، رزقیشیرسوار، ه.، و شفیعزاده، ح. (1399). طراحی الگوی آموزش اثربخش مبتنی بر سبکهای یادگیری در آموزش علوم پزشکی. مدیریت بهداشت و درمان، 12(2)، 99-111.
- صفارینیا، م.، محمدی، ن.، و افشار، ح. (1395). نقش بخشودگی بینفردی در تابآوری و شدت درد بیماران مبتلا به درد مزمن. نشریه اصول بهداشت روانی، (4)18، 219-212.
- عزیزی، ط.، و حسینپور، ا. (1395). عوامل مؤثر روی کیفیت تدریس اعضای هیئتعلمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از دیدگاه دانشجویان و دانشآموختگان. مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی، 12 1(1)،179-
- علیزاده، م.، کارشکی، ح.، و بردبار، م. (1401). نقش میانجی تابآوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، آموزشگران و همکلاسیها با اهمالکاری تحصیلی. مطالعات آموزش و یادگیری، 14 (1).
- فاضلی، ن. (1399). علم انسانی و اجتماعی: هشداردهندگان اپیدمیها و پاندمیها. جستارهایی در آموزش عالی، علم و بحران کرونا در ایران. پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
- منتظری، ع.، مفتون، ف.، فرهنگنیا، م.، رفیعیبهابادی، م.، و نقیزادهموغاری، ف. (1401). بررسی میزان تابآوری بزرگسالان ایرانی در طول همهگیری COVID-19 یک مطالعه مبتنی بر جمعیت. پایش، دوره 21 (4)، 438-429.
- مهرمحمدی، م. (1399). محیط یادگیری الکترونیکی امکانی برای تحقق اهداف یادگیری سطح بالا. همایش چالشهای یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی. تیرماه 1399، همدان، دانشگاه بوعلیسینا.
- میرزایی، ح. (1399). جستارهایی در آموزش عالی، علم و بحران کرونا در ایران. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
- میرفرهادی، ن.، بشردوست، ن.، رضوان، ف.، و معروفیزاده، س. (1399). ویژگیهای تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 1399. افق توسعه آموزش علوم پزشکی قابل دسنرس در 22038/HMED.2021.59534.1169
- نصیریولیکبنی، ف.، افضلی، ا.، و قادریشیخیآبادی، م. (1399). تحلیل رابطه کانونی تدریس اثربخش استادان با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان. نامه آموزش عالی، 14(54)، 85-102.
- نصیری، م.ح.، جهانی، ج.، شفیعیسروستانی، م.، و محمدی، م. (1400). واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئتعلمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه . پژوهش در برنامهریزی درسی 18 (41)، 16-31.
- نظری، خ. (1401). تأثیر روش آموزش معکوس برخط بر خود راهبری و تابآوری تحصیلی در ایام همهگیری کووید 19. نشریه: مطالعات سیاستگذاری تربیتمعلم (پژوهش در تربیتمعلم)، دوره 5، شماره 1.
- Allan, V., Ramagopalan, S. V., Mardekian, J., Jenkins, A., Li, X., Pan, X., & Luo, X. (2020). Propensity score matching and inverse probability of treatment weighting to address confounding by indication in comparative effectiveness research of oral anticoagulants. Journal of comparative effectiveness research, 9(9), 603-614.
- Beltman, S., Mansfield, C., & Price, A. (2011). Thriving Not Just Surviving: A Review of Research on Teacher Resilience. Educational Research Review, 6, 185-207.
https://doi.org/10.1016/j.edurev.2011.09.001
- Costa, A. R., Caldeira, A., & Alves, G. R. (Eds.). CASHE–Conference Academic Success in Higher Education. Journal of Cleaner Production, 14(9-11), 928Ǧ931.
- Couzin-Frankel, J. (2018). The roots of resilience. American Association for the Advancement of Science.
- Davies, T., Moen, D. & Dykstra, D. (2008). Faculty Perceptions Concerning the Ethics of Classroom Management Practices, Journal of Academic and Business Ethics, 3 (4).
- Dlamini, B. M. (1997). Attitudes of secondary school students toward agriculture in Swaziland. European Journal of Agricultural Education and Extension, 4(2), 125-132.
- Dozier, M., Stoval, K. C., Albus, K. E., & Bates, B. (2001). Attachment for infants in foster care: The role of caregiver state of mind. Child development, 72(5), 1467-1477.
- Fadli, F., Astuti D, S. I., & Rukiyati, R. (2020). Techno - Resilience for Teachers: Concepts and Action. TEM Journal, 820-825. https://doi.org/10.18421/tem92-53
- Fungurai, P. N. (2020). An interrogation of the adequacy of New Public Management in effective social service delivery Case of Mutare City Council, Zimbabwe.
- Gerald J. Brunetti & Susan H. Marston (2018): A trajectory of teacher development in early and mid-career, Teachers and Teaching, https://doi.org/10.1080/13540602.2018.1490260
- Glantz, M. D., & Sloboda, Z. (2002). Analysis and reconceptualization of resilience. In Resilience and development (pp. 109-126). Springer, Boston, MA. https://doi.org/10.1007/0-306-47167-1_6
- Greco, A., Saggese, A., Vento, M., & Vigilante, V. (2021). Effective training of convolutional neural networks for age estimation based on knowledge distillation. Neural Computing and Applications, 1-16.
- Gu, Q., & Day, C. (2007). Teachers resilience: A necessary condition for effectiveness. Teaching and Teacher Education, 23(8), 1302-1316. https://doi.org/10.1016/j.tate.2006.06.006
- Hall, J., Sylva, K., Melhuish, E., Sammons, P., Siraj‐Blatchford, I., & Taggart, B. (2009). The role of pre‐school quality in promoting resilience in the cognitive development of young children. Oxford Review of Education, 35(3), 331-352. https://doi.org/10.1080/03054980902934613
- Heng, K., & Sol, K. (2021). Online learning during COVID-19: Key challenges and suggestions to enhance effectiveness. Cambodian Journal of Educational Research, 1(1), 3-16.
- Huisman, S., Singer, N. R., & Catapano, S. (2010). Resiliency to success: Supporting novice urban teachers. Teacher Development, 14(4), 483-499. https://doi.org/10.1080/13664530.2010.533490
- Kelley, K., Clark, B., Brown, V., & Sitzia, J. (2003). Good practice in the conduct and reporting of survey research. International Journal for Quality in health care, 15(3), 261-266.
- Krejcie, R. V., & Morgan, D. W. (1970). Determining sample size for research activities. Educational and Psychological Measurement, 30(3), 607-610. https://doi.org/10.1177/001316447003000308
- Li, Y., Wei, D., Chen, J., Cao, S., Zhou, H., Zhu, Y., ... & Zheng, Y. (2020). Efficient and effective training of COVID-19 classification networks with self-supervised dual-track learning to rank. IEEE Journal of Biomedical and Health Informatics, 24(10), 2787-2797.
- Losada-Baltar, A., Jiménez-Gonzalo, L., Gallego-Alberto, L., Pedroso-Chaparro, M. D. S., Fernandes-Pires, J., & Márquez-González, M. (2021). “We are staying at home.” Association of self-perceptions of aging, personal and family resources, and loneliness with psychological distress during the lock-down period of COVID-19. The Journals of Gerontology: Series B, 76(2), e10-e16.https://doi.org/10.1093/geronb/gbaa048
- Luthans, F., Vogelgesang, G. R., & Lester, P. B. (2006). Developing the psychological capital of resiliency. Human resource development review, 5(1), 25-44. https://doi.org/10.1177/1534484305285335
- Mansfield, C. (2012). Promoting resilience for teachers and their students: A four-dimensional view. The Children’s Hospital Education Research Institute Conference. Sydney, 6-7 September, 2012. Murdoch University. mansfield@murdoch.edu.au
- Mansfield, C. F., Beltman, S., & Weatherby-Fell, N. (2020). “I Actually Felt More Confident” : An Online Resource for Enhancing Pre-service Teacher Resilience During Professional Experience (Vol. 45). Edith Cowan University. https://doi.org/10.3316/aeipt.226484
- Mansfield, C. F., Beltman, S., Weatherby-Fell, N., Broadley, T., & Botman, C. (2021). A BRiTE Journey: 2013–2019. Cultivating Teacher Resilience, 27. https://doi.org/https://doi.org/10.1007/978-981-15-5963-1
- Muktar, B. G., Man, N., Saleh, J. M., & Daneji, M. I. (2018). Evaluation of ICTs access, use and preferences for livelihood resilience: results from a survey of Malaysian fisher folks. The Journal of Agricultural Education and Extension, 24(4), 377-388..
- Nambi, G., Abdelbasset, W. K., Alrawaili, S. M., Elsayed, S. H., Verma, A., Vellaiyan, A., & Saleh, A. K. (2022). Comparative effectiveness study of low versus high-intensity aerobic training with resistance training in community-dwelling older men with post-COVID 19 sarcopenia: A randomized controlled trial. Clinical rehabilitation, 36(1), 59-68.
- Nasreen, S., Chung, H., He, S., Brown, K. A., Gubbay, J. B., Buchan, S. A., ... & Canadian Immunization Research Network (CIRN) Provincial Collaborative Network (PCN) Investigators. (2022). Effectiveness of COVID-19 vaccines against symptomatic SARS-CoV-2 infection and severe outcomes with variants of concern in Ontario. Nature microbiology, 7(3), 379-385.
- Oswald, M., Johnson, B., & Howard, S. (2003). Quantifying and evaluating resilience-promoting factors: Teachers' beliefs and perceived roles. Research in education, 70(1), 50-64. https://doi.org/10.7227/rie.70.5
- Pustokhina, I. V., Pustokhin, D. A., Gupta, D., Khanna, A., Shankar, K., & Nguyen, G. N. (2020). An effective training scheme for deep neural network in edge computing enabled Internet of medical things (IoMT) systems. IEEE Access, 8, 107112-107123.
- Rathi, B. S., Kumar, P. S., & Show, P. L. (2021). A review on effective removal of emerging contaminants from aquatic systems: Current trends and scope for further research. Journal of hazardous materials, 409, 124413.
- Seligman, M. E., & Csikszentmihalyi, M. (2014). Positive psychology: An introduction. In Flow and the foundations of positive psychology (pp. 279-298). Springer, Dordrecht.
- Stewart, N. K., Rahman, A., Adams, P. R., & Hughes, J. (2021). Same storm, different nightmares: emergency remote teaching by contingent communication instructors during the pandemic. Communication Education, 70(4), 402-420. https://doi.org/10.1080/03634523.2021.1948084
- Tait, M. (2008). Resilience as a Contributor to Novice Teacher Success, Commitment, and Retention. Teacher Education Quarterly, 35(4), 57-75. http://www.jstor.org/stable/23479174
- Turenne, C. P., Gautier, L., Degroote, S., Guillard, E., Chabrol, F., & Ridde, V. (2019). Conceptual analysis of health systems resilience: a scoping review. Social Science & Medicine, 232, 168-180.
- Wu, J., Chua, Y., Zhang, M., Li, G., Li, H., & Tan, K. C. (2021). A tandem learning rule for effective training and rapid inference of deep spiking neural networks. IEEE Transactions on Neural Networks and Learning Systems.
- Zhu, Y., Zhang, S., & Shen, Y. (2019). Humble leadership and employee resilience: exploring the mediating mechanism of work-related promotion focus and perceived insider identity. Frontiers in Psychology, 10, 673.
- Morilla-Luchena, A., Muñoz-Moreno, R., Chaves-Montero, A., & Vázquez-Aguado, O. (2021). Telework and social services in Spain during the COVID-19 pandemic. International journal of environmental research and public health, 18(2), 725.
- Zastrow, C., & Hessenauer, S. L. (2022). Empowerment series: Introduction to social work and social welfare: Empowering people. Cengage Learning.
|