آمار

تعداد نشریات283
تعداد نشریات سازمان81
تعداد شماره‌ها2,732
تعداد مقالات31,108
تعداد مشاهده مقاله29,852,336
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,418,613

1.

انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان)

دوره 24، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 25-43
امین خواجویی پور؛ امیر محمدی نژاد؛ حسن خوبیاری شورباز؛ مهدی شعبان زاده


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب