آمار

تعداد نشریات286
تعداد نشریات سازمان84
تعداد شماره‌ها2,873
تعداد مقالات32,558
تعداد مشاهده مقاله42,482,790
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,247,778
خواجویی پور, امین, محمدی نژاد, امیر, خوبیاری شورباز, حسن, شعبان زاده, مهدی. (1395). انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 24(2), 25-43. doi: 10.30490/aead.2016.59031
امین خواجویی پور; امیر محمدی نژاد; حسن خوبیاری شورباز; مهدی شعبان زاده. "انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 24, 2, 1395, 25-43. doi: 10.30490/aead.2016.59031
خواجویی پور, امین, محمدی نژاد, امیر, خوبیاری شورباز, حسن, شعبان زاده, مهدی. (1395). 'انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 24(2), pp. 25-43. doi: 10.30490/aead.2016.59031
خواجویی پور, امین, محمدی نژاد, امیر, خوبیاری شورباز, حسن, شعبان زاده, مهدی. انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 24(2): 25-43. doi: 10.30490/aead.2016.59031


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب