دهدشتی شاهرخ, زهره, صید زاده, حیدر. (1385). رابطه به کارگیری عناصر ترکیب بازاریابی وبازارپذیری ماهیپرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), 133-152. doi: 10.30490/aead.2006.58967
زهره دهدشتی شاهرخ; حیدر صید زاده. "رابطه به کارگیری عناصر ترکیب بازاریابی وبازارپذیری ماهیپرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 1, 1385, 133-152. doi: 10.30490/aead.2006.58967
دهدشتی شاهرخ, زهره, صید زاده, حیدر. (1385). 'رابطه به کارگیری عناصر ترکیب بازاریابی وبازارپذیری ماهیپرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), pp. 133-152. doi: 10.30490/aead.2006.58967
دهدشتی شاهرخ, زهره, صید زاده, حیدر. رابطه به کارگیری عناصر ترکیب بازاریابی وبازارپذیری ماهیپرورشی از دیدگاه مصرف کنندگان مطالعه موردی شهرستان ایلام. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 14(1): 133-152. doi: 10.30490/aead.2006.58967