آمار

تعداد نشریات283
تعداد نشریات سازمان81
تعداد شماره‌ها2,766
تعداد مقالات31,497
تعداد مشاهده مقاله39,698,908
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,254,026
رنجبریان, بهرام, محمد زاده, امیر. (1385). تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), 91-106. doi: 10.30490/aead.2006.58965
بهرام رنجبریان; امیر محمد زاده. "تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 1, 1385, 91-106. doi: 10.30490/aead.2006.58965
رنجبریان, بهرام, محمد زاده, امیر. (1385). 'تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), pp. 91-106. doi: 10.30490/aead.2006.58965
رنجبریان, بهرام, محمد زاده, امیر. تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 14(1): 91-106. doi: 10.30490/aead.2006.58965


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب