رنجبریان, بهرام, محمد زاده, امیر. (1385). تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), 91-106. doi: 10.30490/aead.2006.58965
بهرام رنجبریان; امیر محمد زاده. "تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 1, 1385, 91-106. doi: 10.30490/aead.2006.58965
رنجبریان, بهرام, محمد زاده, امیر. (1385). 'تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), pp. 91-106. doi: 10.30490/aead.2006.58965
رنجبریان, بهرام, محمد زاده, امیر. تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 14(1): 91-106. doi: 10.30490/aead.2006.58965