لطفعلیان, زهرا, یوسفی, علی, امینی, امیرمظفر. (1393). ارزیابی شبکه بازاریابی محصول انگور در دو مسیر تازهخوری و خشکبار مطالعه موردی شهرستان ملایر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(2), 75-97. doi: 10.30490/aead.2014.58924
زهرا لطفعلیان; علی یوسفی; امیرمظفر امینی. "ارزیابی شبکه بازاریابی محصول انگور در دو مسیر تازهخوری و خشکبار مطالعه موردی شهرستان ملایر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 22, 2, 1393, 75-97. doi: 10.30490/aead.2014.58924
لطفعلیان, زهرا, یوسفی, علی, امینی, امیرمظفر. (1393). 'ارزیابی شبکه بازاریابی محصول انگور در دو مسیر تازهخوری و خشکبار مطالعه موردی شهرستان ملایر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(2), pp. 75-97. doi: 10.30490/aead.2014.58924
لطفعلیان, زهرا, یوسفی, علی, امینی, امیرمظفر. ارزیابی شبکه بازاریابی محصول انگور در دو مسیر تازهخوری و خشکبار مطالعه موردی شهرستان ملایر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 22(2): 75-97. doi: 10.30490/aead.2014.58924