آمار

تعداد نشریات286
تعداد نشریات سازمان84
تعداد شماره‌ها2,829
تعداد مقالات32,098
تعداد مشاهده مقاله40,864,101
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,113,717
برابری, علی. (1391). بررسی ساختار مدیریت بازاریابی برنج درایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(4), 129-150. doi: 10.30490/aead.2013.58672
علی برابری. "بررسی ساختار مدیریت بازاریابی برنج درایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 4, 1391, 129-150. doi: 10.30490/aead.2013.58672
برابری, علی. (1391). 'بررسی ساختار مدیریت بازاریابی برنج درایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(4), pp. 129-150. doi: 10.30490/aead.2013.58672
برابری, علی. بررسی ساختار مدیریت بازاریابی برنج درایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 20(4): 129-150. doi: 10.30490/aead.2013.58672


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب