آمار

تعداد نشریات286
تعداد نشریات سازمان84
تعداد شماره‌ها2,873
تعداد مقالات32,558
تعداد مشاهده مقاله42,482,879
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,247,861
غفرانی, محمد, فرشچی, وجیحه, عزیزی, مجید. (1393). بررسی و شناسایی شاخص های مؤثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 29(2), 310-323. doi: 10.22092/ijwpr.2014.5692
محمد غفرانی; وجیحه فرشچی; مجید عزیزی. "بررسی و شناسایی شاخص های مؤثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 29, 2, 1393, 310-323. doi: 10.22092/ijwpr.2014.5692
غفرانی, محمد, فرشچی, وجیحه, عزیزی, مجید. (1393). 'بررسی و شناسایی شاخص های مؤثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 29(2), pp. 310-323. doi: 10.22092/ijwpr.2014.5692
غفرانی, محمد, فرشچی, وجیحه, عزیزی, مجید. بررسی و شناسایی شاخص های مؤثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 29(2): 310-323. doi: 10.22092/ijwpr.2014.5692


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب