رنجبریان, بهرام, نبوی چاشمی, سید علی. (1379). بررسی روش های بازاریابی و ترویج محصولات شیری / مطالعه موردی: محصول پنیر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(3), 217-233. doi: 10.30490/aead.2000.129204
بهرام رنجبریان; سید علی نبوی چاشمی. "بررسی روش های بازاریابی و ترویج محصولات شیری / مطالعه موردی: محصول پنیر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 3, 1379, 217-233. doi: 10.30490/aead.2000.129204
رنجبریان, بهرام, نبوی چاشمی, سید علی. (1379). 'بررسی روش های بازاریابی و ترویج محصولات شیری / مطالعه موردی: محصول پنیر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(3), pp. 217-233. doi: 10.30490/aead.2000.129204
رنجبریان, بهرام, نبوی چاشمی, سید علی. بررسی روش های بازاریابی و ترویج محصولات شیری / مطالعه موردی: محصول پنیر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1379; 8(3): 217-233. doi: 10.30490/aead.2000.129204