- حجازی، ی. (1385). چهار بنیان آموزش کشاورزی: آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، تهران: ناشر پونه.
- خدابندهلو، ر. ع. و چیذری، م. (1393). نگرش دانشآموختگان رشتههای کشاورزی استان تهران نسبت به طرح کارورزی، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 31، 71-80.
- خسروی پور، ب. و درانی، م. (1395). رویکرد تلفیقی شناسایی چالشهای دورههای کارآموزی دانشجویان رشته کشاورزی مطالعه موردی: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان، راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 3(5): 17-26.
- زرافشانی ، ک.، میرک زاد ه ، ع. ا. و اسداله، ح. (1388). تحلیل نقاط ضعف و قوت دورههای کارآموزی دانشجویان گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 8: 2-10.
- شاه ولی، م.، آزادی، ح. و یوسفی، م. (1384). برنامهای نو برای کارآموزی دانشجویان کشاورزی، جهاد، شماره 267: 43-51.
- صادقی، ف.، شریف زاده، .، موحد محمدی، ح. و مریدالسادات، پ. (1387). بررسی نقاط قوت و ضعف دوره کارآموزی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران، مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، 4(1): 99-108.
- علیپور حیدری، م.، حسن زاده، غ. و حاجی سیدجوادی، ز. (1381). نظر دانشجویان دندانپزشکی مقطع بالینی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نسبت به کاربرد دروس علوم پایه. مجله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی قزوین، 22:42-38.
- غفاری، ه.، یونسی، ع. و رفیعی، م. (1395). تحلیل نقش سرمایهگذاری در آموزش جهت تحقق توسعه پایدار، فصلنامه آموزش محیط زیست و توسعه پایدار، 5(1): 79-100.
- موحدمحمدی، ح. صادقی، ف،.شریف زاده، آ. و مریدسادات، پ. (1387). بررسی نگرش دانشجویان نسبت به نتایج دورههای کارآموزی در دانشکده کشاورزی، دانشگاه تهران، مجله تحقیقات اقتصاد کشاورزی و توسعه ،1(39): 169-176.
- مؤمنی، ف.، دشتیانی، س.، بانوئی، ع. (1396). اهمیت بخش کشاورزی در حفظ تعادل اقتصادی و اجتماعی ساختار شهری و روستایی ایران، فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، 6(4): 17-46.
- Ajavi, A. O., Okorie, V. O., & Yusuf, O. J. (2008). Impact of internship training on faculty of agriculture undergraduates of the Obafemi Awolowo University, Ile-Ife, Nigeria. Journal of Agricultural & Food Information, 9 (2): 144-148.
- Al-Zoubi, M., S. (2022). The portrayal of persons with disabilities in arabic drama: A literature review, Research in developmental disabilities, 125, June 2022.
- Andrew L.H., Nazihab,Y., Quek Lor, S. & Ang Yen, Y. (2014). Internship experience: An in-depth interview among interns at a Business School of a Malaysian Private Higher Learning Institution, Procedia - Social and Behavioral Sciences 123(2014). 333 – 343.
- Baghai, R., Moshiri, Z., Firuzi, M. & Shamaian, N. (2006). Evaluation of student satisfaction, students and interns of how clinical education teachers training center of Urmia University of Medical Sciences. Proceedings of the Medical Education, 2: 16-27.
- Bahreini Toosi, M.H., Modabber, M.J., Azizi Tabatbaie, K., Sadat, M., Ebrahimzadeh, S., Bahreini Toosi, V. & Bahreini Toosi, K. (2002). Medical students’ viewpoints about the evaluation methods at internship stage (Mashhad University), 2001. Iranian Journal of Medical Education, 15: 2-19.
- Chen,S., Wei, Y. & Hong, W. (2023). COVID-19 Making “Idols”: The Birth of Celebrity Scientists in China. East Asian Science, Technology and Society: An International Journal. (Taylor & Francis) https://doi.org/10.1080/18752160.2023.2180869.
- Cheong, A.l.H. Yahya, N., Lor Shen,Q & Yen Yen, A. (2014). Internship Experience: An In-Depth Interview among Interns at a Business School of a Malaysian Private Higher Learning Institution, Procedia - Social and Behavioral Sciences 123): 333 – 343.
- Hassanzade, G.R. and Alipour, M. (2012). Medical students' views on application of basic sciences. The Journal of Qazvin University of Medical Sciences, 3: 67-70.
- Holsti, O.R. (1969). Content analysis for the social sciences and humanities, Reading, MA: Addison-Wesley.
- Jackel, D. (2011). Evaluating the effectiveness of an internship program. Master’s thesis & specialist projects, Department of Sociology, Western Kentucky University.
- Jaffari, F. and Valiani, M. (2012). Evaluation of field training from the viewpoints of management and informatics students of Isfahan University of Medical Sciences. Iranian Journal of Medical Education, 2: 19-26.
- Javadi M., A. Raeisi & M. Golkar. (2008). Comparison between health care management students & instructors' point of view about internship lessons in this major, Isfahan University of Medical Sciences 2006. Strides Development in Medical Education, 4: 84-91.
- Karimi-Ghartemani, S., Khani, N. & A. (2022). A qualitative analysis and a conceptual model of organizational stupidity, Journal of organization change management, 35 (3).
- Mattern, W.D., Weinholtz, D. and Friedman, C.P. (1983). The attending physician as teacher. New England Journal of Medicine, 308: 1129-1132.
- Parveen S., Mirza, N. (2012). Internship program in education: effectiveness, problems and prospects, International Journal of Learning and Development, 2(1): 487-498.
- Patrick A. (2010). Determinants of internship effectiveness for university students in Hong Kong, Academia. An honors degree proposal submitted to the School of Business in partial fulfillment of the graduation requirement for the degree of Bachelor of Business Administration. Hong Kong, Baptist University.
- Phipps, L. J. and Osborn, E. W. (1988). Handbook on agricultural education in public schools. Danville, IL: Interstate.
- Prince, K.J. and Boshuizen, H.P. (2013). Van der Vleuten CP, Scherpbier A. J. Students' opinions about their preparation for clinical practice. Medical Education, 39: 704-12
- Saberian, M., M.R. Asgari, A.A. Asadi, M. Nobahar & E. Atash Nafas. (2003). Ghods: A model for nursing college evaluation. Journal of Semnan University of Medical Sciences, 5: 65-71.
- Sushma N. J. (2019). Evaluating the Effectiveness of a School Internship, International Journal for Social Studies, 5(2):227-235.
- Tabrizi, F. and Azami Aghzash, J. (2015). Master students' health services management holding training courses and work on making: a qualitative study. Journal of Research in Medical Education, 13: 19-32.
- Taheri A., Forghani, S. Atapour S. & Hasanzadeh, A. (2012). The Effective Clinical Teaching from Faculty Members' and Rehabilitation Students' Point of View. Iranian Journal of Medical Education,11: 1131-1139.
|