افشاری، م. کاظمیان، ح. و عمرانی، ل. (1393). مطالعه تطبیقی صلاحیتهای حرفهای و شایستگی مدیران دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش ایران با کشورهای ژاپن، آمریکا، استرالیا. اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ایران.
پارسه، ن. کرد، ب. و حسین بر، م ع.(1394). تاثیر سازمان الکترونیکی بر بهبود عملکرد سازمانی با استفاده از الگوی BSC (اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان). صنعت حمل و نقل دریایی،
دوره 1، شماره 3، شماره پیاپی 3، بهمن 1394.
رزاقی، م. قلاوندی، ح. و حسنی، م. (1401). بررسی پیشایندها و پیامدهای پذیرش یادگیری الکترونیکیی دانشجویان)مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز(. مدیریت بر آموزش سازمانها، سال 11، شماره 2، صص: 157-185.
ژالهجو، ن. اعرابی، م. مومنی، ز. اکبری کامرانی، م. خلیلی، آ. ریاحی، ش.، تهمتنی، ت. میرلونیا، ف. (1400). وضعیت آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی البرز در دوره پاندمی کووید. مجله توسعه آموزش در علوم پزشکی، دوره 14، شماره 42، صص: 24-31.
شفیعزاده، ح و قطبوعی، م.(1392). نقش آموزش الکترونیکی و فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان در دهکده جهانی،کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها، شیراز.
صادقینیا، ز. صالحی، ک. و مقدمزاده، ع. (1397). شناسایی عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی با راهبرد پدیدارشناسی. مدیریت مدرسه، 6(2): 78-99.
قدرتنما، ا. ثابت، م. جباری، ا. (1400). مدل پذیرش آموزش مجازی در طول پاندمی ویروس کرونا. اطلاعرسانی پزشکی نوین ۱۴۰۰; ۷ (۴) ، صص: ۳۲-۲۴.
کیا، س. معظمی، م. و کیالاشکی، ه. (1400). بررسی تأثیر آموزش مهارتی مجازی در دوران کرونا بر عملکرد دانش آموختگان دانشگاه علمی- کاربردی کارآموزان چالوس. فصلنامه علمی-پژوهشی سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت. دوره 5، شماره 2، صص: 264-273.
محمدی، ا. مهدیزاده، ح. و فتح الهی، ن. (1392). ارزیابی آمادگی سازمانهای فرهنگی و آموزشی استان ایلام برای کاربرد نظام آموزش ضمن خدمت الکترونیکی. فصلنامه علمیفرهنگ ایلام, 14(شماره 40 و 41)، صص:131-154.