آمار

تعداد نشریات283
تعداد نشریات سازمان81
تعداد شماره‌ها2,766
تعداد مقالات31,497
تعداد مشاهده مقاله39,694,087
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,250,619
یاراحمدی, فتانه, رمضانی بوشهری, سحر. (1401). تأثیر ارزش ویژة برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), 245-263. doi: 10.30490/aead.2023.356934.1405
فتانه یاراحمدی; سحر رمضانی بوشهری. "تأثیر ارزش ویژة برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 4, 1401, 245-263. doi: 10.30490/aead.2023.356934.1405
یاراحمدی, فتانه, رمضانی بوشهری, سحر. (1401). 'تأثیر ارزش ویژة برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), pp. 245-263. doi: 10.30490/aead.2023.356934.1405
یاراحمدی, فتانه, رمضانی بوشهری, سحر. تأثیر ارزش ویژة برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 30(4): 245-263. doi: 10.30490/aead.2023.356934.1405


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب