آمار

تعداد نشریات285
تعداد نشریات سازمان83
تعداد شماره‌ها3,092
تعداد مقالات34,509
تعداد مشاهده مقاله49,309,846
تعداد دریافت فایل اصل مقاله79,778,161
یاراحمدی, فتانه, رمضانی بوشهری, سحر. (1401). تأثیر ارزش ویژة برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), 245-263. doi: 10.30490/aead.2023.356934.1405
فتانه یاراحمدی; سحر رمضانی بوشهری. "تأثیر ارزش ویژة برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 4, 1401, 245-263. doi: 10.30490/aead.2023.356934.1405
یاراحمدی, فتانه, رمضانی بوشهری, سحر. (1401). 'تأثیر ارزش ویژة برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), pp. 245-263. doi: 10.30490/aead.2023.356934.1405
یاراحمدی, فتانه, رمضانی بوشهری, سحر. تأثیر ارزش ویژة برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 30(4): 245-263. doi: 10.30490/aead.2023.356934.1405


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب