• احمدی، ر. (1396). ارائه راهکارهای بازاریابی مبتنی بر اثربخشی برای افزایش صادرات صنعت سنگ ساختمانی ایران. نشریه مهندسی منابع معدنی، دوره 2، شماره 2، صص 67-53.
• اخوانفر، ا.، مقصودیگنجه، ی.، وظیفهخواه، س. و عاقلی، م. (1391). بررسی رابطه کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده، رضایت دانشجویان و تصویر ذهنی نمانام. مجله علمی تخصصی رویکرد پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، شماره 6، صص 68-49.
• باقری زیاری، م.ج. و میربها، ا. (1394). بررسی رابطه بین ارزش ویژه نمانام و نوآوری در نمانام، مطالعه موردی: مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی شهرستان قائمشهر. کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع، 9 آذر 1394، تهران.
• تاجزاده نمین، ا. و اسماعیل مشرفی، ف. (1392). اولویتبندی مولفههای ارزش ویژه نمانام در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، سال 8، شماره 24، صص 58-35.
• جعفری اصل، م.، چهرزاد، م.، شفیع پور، ز. و قنبری، ع. (1393). کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه بر اساس مدل سروکووال. دوره 6، شماره 1، صص 58-50.
• حسینی، ح. و فرهادی نهاد، ر. (1391). شناسایی مقیاسهای سنجش تصویر ذهنی از نمانام در دانشگاه. فصلنامه اندازهگیری تربیتی، دوره 3، شماره 8، صص 132-109.
• حیدری، ع.، خانلری، ا. و مهدوی، ش. (1396). ندازهگیری ارزش ویژة نمانام دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکدههای مدیریت شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین، سال 7، شماره 3، صص 158-141.
• خدیوی، ا.، سیدکلان، م.، حسنپور، ت.، احمدی، ح. و ترهباری، ح. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیسهای استان اردبیل). فصلنامه آموزش و ارزشیابی. دوره 11، شماره 42، صص 185-161.
• رستگار، ع.، محمدی حسینی، س. ا. و دهقانی سلطانی، م. (1394). تأثیر تصویر ذهنی نمانام اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان درباره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزشعالی، دوره 21، شماره 1، صص 107-83.
• رشیدی، ز. (1397). تحلیل وضعیت کیفیت آموزشی در دانشگاههای ایران و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. مجموعه گزارشهای تخصصی آموزش عالی؛ شماره 6. موسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی، صص 91.
• زمانی، ا.، پورآتشی، م. و قجربیگی، س. (1397). مدیریت نام تجاری در آموزش عالی: تأثیر ارزش ویژه برند برجذب استعدادهای علمی، (معیار هویت نام تجاری دانشگاه). نشریه علمی- پژوهشی فناوری آموزش، جلد 13، شماره 1، صص 98- 91.
سبحانینژاد، م. و افشار، ع. (1387). تبیین ماهیت و مؤلّفههای کیفیتسنجی نظام آموزش عالی به منظور شناخت چالشها و طرح پارهای راهکارهای نوآورانه. فصلنامة دانشگاه اسلامی، سال 12، شماره 4، صص 82-65.
• سلطانی، ا. (1394). نظارت آموزشی، بسترساز بهبود کیفیت آموزشی. اصفهان : انتشارات ارکان.
• شتابی، ه.، محمدخانی، ح.، خواجه لو، ب. و شتابی، م. (1398). بررسی کیفیت خدمات تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در سال تحصیلی 97-1396. نخبگان علوم و مهندسی، دوره 4، شماره 2، صص 72-67.
• صابری تنسوان، م. و شریفزاده، م.ش. (1399). بررسی رابطه نمانام دانشگاه و جهتگیری شغلی دانشجویان. جلد 7، شماره 2، صص 44-31.
• عبداللهزاده، غ.ح. و شریفزاده، م.ش. (1394). آسیبشناسی کیفیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان. نامهی آموزش عالی. دوره8، شماره 32، صص 163-137.
• عنایتی، ت.، ضامنی، ف. و نصیرپور درویی، ن. (1392). بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر اساس الگوی سروکوآل. مدیریت ارتقای سلامت. دوره 2، شماره 2، صص 39-32.
• فکور ثقیه، ا.م.، حدادیان، س. و کلیدری، ی. (1394). تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدة مشتری. دو فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 7، شماره 13، صص 203-183.
• قبهای، م. (1396). برندسازی در آموزش عالی؛ بررسی و تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند بر واکنشهای مشتریان در صنعت آموزش. پایان نامه کارشناسی ارشد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته MBA گرایش کارآفرینی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه خوارزمی.
• کیخا، ا. و ابیلی، خ. (1398). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان مبتنی بر مدل سروکوال. مجله مطالعات آموزشی نما، سال 8، شماره 1، صص 41-28.
• کیذوری، ا.، ح.، محمدی حسینی، س. ا. (1396). تصویر ذهنی از اعتبار علمی دانشگاه و ارتباط آن با بهبود خدمات در آموزش عالی: آزمون نقش میانجی کیفیت ارتباط. مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، دوره 7، شماره 19، صص 139-115.
• مدنیان، م. و شکرچیزاده، ا.ر. (1398). بررسی و واکاوی مفاهیم و ابعاد مدیریت کیفیت خدمات. فصلنامه علمی مدیریت استاندارد و کیفیت، سال 9، شماره 2، صص 109-90.
• نجفی، ر.، خراسانی، ا.، محمدی، ر. و گلوی، م. (1393). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی بر اساس مدل سروکوال. فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی. سال 4، شماره 6، صص 27-11.
• Alkhawaldeh, A., Alsaad, A., Taamneh, A. & Alhawamdeh, H. (2020). Examining antecedents and consequences of University brand image. Management Science Letters, 10(5), 953-960.
• Alves, H. & Raposo, M. (2010). The influence of university image on student behavior. International journal of educational management. 24 (1), 73-85.
• Arpan, L.M., Raney, A.A. & Zivnuska, S. (2003). A cognitive approach to understanding university image. Corporate communications: An international journal. 8 (2), 97-113.
• Bennett, R. & Ali-Choudhury, R. (2009). Prospective students' perceptions of university brands: An empirical study. Journal of Marketing for Higher Education, 19(1), 85-107.
• Chen, C.T. (2016). The investigation on brand image of University education and students' word-of-mouth behavior. Higher Education Studies, 6(4): 23-33.
• Chen, Y.C. (2015). A study of the interrelationships among service recovery, relationship quality, and brand image in higher education industries. The Asia-Pacific Education Researcher, 24(1), 81-89.
• Huddleston, T.J. & Karr, M.B. (1982). Assessing college image. College and University, 57(4), 364-370.
• Miller, T.B. & Kane, M. (2012). Brand image in University. Applied Measurement in Education, 14 (4), 307.
• Palmer, A., Koenig-Lewis, N. & Asaad, Y. (2016). Brand identification in higher education:
• A conditional process analysis. Journal of Business Research, 69 (8), 3033-3040.
• Panda, S., Pandey, S.C., Bennett, A. & Tian, X. (2019). University brand image as competitive advantage: a two-country study. International Journal of Educational Management, 33(2), 234-251.
• Polyorat, K. & Preechapanyakul, W. (2020). University Branding: the impact of university personality on university distinctiveness and university identification. Journal of Critical Reviews, 7(5), 703-709.
• Sahney, S., Banwet, D.K. & Karunes, S. (2004). Conceptualizing total quality management in higher education. The TQM Magazine, 16 (2), 145-159.
• Soni, S. & Govender, K. (2016). The relationship between service quality dimensions and brand equity: Higher education students’ perceptions. Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 26(3), 71-87.
• Teeroovengadum, V., Kamalanabhan, T.J. & Seebaluck, A.K. (2016). Measuring service quality in higher education. Quality Assurance in Education 24 (2), 244-258.
• Thuy, V.T.N. & Thao, H.D.P. (2017). Impact of students’ experiences on brand image perception: the case of Vietnamese higher education. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 14(2), 217-251.
• Wang, X. & Yang, Z. (2010). The effect of brand credibility on consumers’ brand purchase intention in emerging economies: The moderating role of brand awareness and brand image. Journal of Global Marketing, 23(3), 177-188.