مظهری, محمد, رهنما, علی. (1399). شناسایی کاراترین مسیر بازاریابی زعفران در استان خراسان رضوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 31-42. doi: 10.22092/mpt.2021.354551.1077
محمد مظهری; علی رهنما. "شناسایی کاراترین مسیر بازاریابی زعفران در استان خراسان رضوی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1399, 31-42. doi: 10.22092/mpt.2021.354551.1077
مظهری, محمد, رهنما, علی. (1399). 'شناسایی کاراترین مسیر بازاریابی زعفران در استان خراسان رضوی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 31-42. doi: 10.22092/mpt.2021.354551.1077
مظهری, محمد, رهنما, علی. شناسایی کاراترین مسیر بازاریابی زعفران در استان خراسان رضوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(2): 31-42. doi: 10.22092/mpt.2021.354551.1077


Contact Us | Help & Support | Site Map
counter

Journal Management System. Designed by sinaweb.