احمدپور، ا. ، قاسمی، ح. ، و علیخانی دادوکلایی، م. (1394). عاملهای مؤثر بر توسعه مهارتهای کارآفرینی دانشجویان آموزشکدههای کشاورزی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 32، 26- 40.
اسکندری، ف. ، حسینی، س. م. ، و کلانتری، خ. (1385). عوامل مؤثر بر عملکرد کارآفرینانه دانشآموختگان آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی ایران. اقتصاد کشاورزی و توسعه. 14 (53)، 107- 132.
بخشی جهرمی، ا. ، و شهیدی زندی، ک. (1388). بررسی انگیزه تحصیل دانشجویان کشاورزی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی کرمان. علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران. 5 (2)، 89- 99.
پورآتشی، م. (1387). نهادینه کردن آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی. نامه آموزش عالی. 1 (1)، 49- 63.
حاجی میررحیمی، س. د. ، و مخبر دزفولی، ع. (1388). آموزش کارآفرینی و توسعه آن در نظام آموزش عالی علمی- کاربردی کشاورزی(دلایل و ضرورت-ها). پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 9، 71- 85.
حسینی، ط. ، و لشگرآرا، ف.(1393). شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه مهارتهای کارآفرینی در تعاونیهای زنان روستایی استان فارس. پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی. 7 (2)، 13- 33.
خسروی پور، ب. (1387). تحلیل عاملی مؤلفههای آموزشی مؤثر بر توانمندی کارآفرینانه دانشجویان مراکز آموزش عالی علمی- کاربردی کشاورزی از دیدگاه آموزشگران. همایش توسعه آموزش کارآفرینی در آموزش های علمی- کاربردی کشاورزی، مشهد.
دربان آستانه، ع. ر. ، و فیروزی، م. ع. (1391). بررسی ارتباط بین عملکرد سازمانی و مهارتهای کارآفرینی مدیران محلی روستایی- مطالعه موردی دهیاران استان قزوین. پژوهشهای روستایی. 3 (1)، 27- 59.
دیزجی، م.، و زینی، م. (1397). بررسی تأثیر آموزشهای دانشگاهی بر توسعه مهارتهای کارآفرینی زنان. رشد فناوری. 15(57)، 34- 42.
رحمانیان کوشککی، م. ، چیذری، م. ، و عباسی، ع. (1394). بررسی توانمندیهای کارآفرینانه دانشجویان مراکز آموزش علمی- کاربردی کشاورزی و عوامل مؤثر بر آن (مورد مطالعه، استان فارس). علوم ترویج و آموزش کشاورزی. 11(1)، 1- 18.
شجاع قلعه دختر، ل. ، رحیمیان، ح. ، و جراحی، ل. (1393). ارزیابی میزان قابلیتهای کارآفرینی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد. 9 (3)، 2- 9.
فراهانی، ا.، گودرزی، م.، و نادری، ن. (1389). نقش آموزشهای رسمی و برنامههای کمکدرسی رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد در تأمین مهارتهای کارآفرینی دانشجویان و دانشآموختگان. مدیریت ورزشی. شماره 6، 101- 119.
کشتکاری، ژ. ، میرزابیگی، م. ع. ، و خسروی، ع. ا. (1393). بررسی میزان هماهنگی برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با مهارتهای کارآفرینی. مطالعات برنامه درسی آموزش عالی. 5 (9)، 107- 123.
گودرزوند چگینی، م. (1397). رویکرد دانشگاههای نسل چهارم کار و عمل. آموزش مهندسی ایران. 20 (78)، 1- 16.
مقیمی، س. م. (1383). کارآفرینی و عوامل محیطی مؤثر بر آن. فرهنگ مدیریت. 2 (5)، 77- 107.
موحدی، ر.، گلی، ف.، و یوسفی محمدی، م. (1395). توسعه آموزش عالی کشاورزی با تأکید بر کارآفرینی پایدار. کارآفرینی در کشاورزی. 3(1)، 55- 77.
مهدوی درواری، س. ح.، و چرمچیان لنگرودی، م. (1396). عاملهای مؤثر بر مهارتهای کارآفرینی آموزشگران کشاورزی آموزشکدههای فنی و کشاورزی ساری. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 40، 84- 95.
نوروززاده، ر. ، و رضایی، ن. (1389). مشوقها و بازدارندههای مؤثر در روحیه کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان مراکز آموزش عالی علمی- کاربردی کشاورزی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 12، 75- 90.
هوشمندان مقدم فرد، ز. ، و شمس، ع. (1394). عاملهای آموزشی مرتبط با ظرفیتهای کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 35، 3- 15.
Beranek, L. (2015). The Attitude of the College Students to Entrepreneurial Skills Development in the Subject E-commerce. Information in Education. 14(1). 1-12.
Hosseini, S. J. & Ahmadi, H. (2011). Affective factors contributing to entrepreneurial attitudes of university students in Iran. Annals of Biological Research. 2(2). 366- 371.
Izquierdo, E., Deschool Meester, D. & Salazar, D. (2005). The importance of competencies for entrepreneurship: A view from entrepreneur’s scholar's perspective. ESPAE (Escuela De Postgraduate En Administration De Empress, 1-13.
Malakshah Karimpoor, A. (2017). How do personality features and skills affect entrepreneurship? Journal of international Review. 1-2. 84-92.
Maresch, D., Harms, R., Kailer, N., & Wimmer-Wurm, B. (2015). The impact of entrepreneurship education on the entrepreneurial intention of students in science and engineering versus business studies university programs. Technological Forecasting & Social Changes, http://dx.doi.org/10.1016/j. techfore.2015.11.006
Sukirno, S. AB. MA., Wahidin Septa Zahran, SE. M. Si., Rousdy Safari Tamba, SE, MA., and Suparman, S. Sos. MA. (2020). Personality Traits to Develop Entrepreneurship Skills of College Students: A Case Study of Student Entrepreneurial Program. Technium Social Sciences Journal. 12, 229- 239.
Stamboulis, Y., & Barlas, A. (2014). Entrepreneurship education impact on student attitudes. The International Journal of Management Education, 12(3), 365-373.
Van Praag, C.M., Versloot, P. (2007). What is the value of entrepreneurship? A review of recent research. Small Business Economics, 29(4), 351–382.
Walter, S., and Dohse, D. (2009). The Interplay between entrepreneurship education and regional knowledge potential in forming entrepreneurial intentions. Kiel Working Papers.