جلایی،ع، عزیزی، آ، زراعی،ن و مهرابی بشرآبادی،ح. (1393). بررسی جایگاه و نقش بخش کشاورزی در ادوار تجاری ایران، فصلنامه علمی مدلسازی اقتصادی، دوره 8، شماره 25،صص 53-65.
حکمت، م.، و ا. عمانی. (1390). بررسی تطبیقی سیاستهای اعمال شده در جهت کاهش بیکاری در بین دانشآموختگان بخش کشاورزی و ارائه راهکارهای عملیاتی، مجموعه خلاصه مقالات همایش ملی اشتغال دانشآموختگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، سال 1390، ناشر: سازمان بسیج مهندسین.
خاکی، ع، و ا. رافع. (1391). آموزش همراه با تولید در هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش. مجموعه مقالات اولین همایش علمی توسعهی آموزشهای فنی و حرفهای و کاردانش در افق ایران 1404. آبان ماه 1391. تهران: معاونت آموزش متوسطهی وزارت آموزش و پرورش.
خالقیخواه، ع، نجفی،ح و زاهدبابلان،ع. (1397). فرا تحلیل کیفیت تدریس معلمان. فصلنامه علمی و پژوهشی تدریس پژوهی، سال ششم، شماره اول بهار 1397، صص 131-144.
رحیمی، غ، نژاد ایرانی، ف و رحمانی حاجیآقا، م. (1390). تأثیر فرهنگ کارآفرینی در اقتصاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، همایش ملی مدیریت کشاورزی .دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم. جهرم.
زارع، ا، احمدوند،م، نوشادی، ن و شریف زاده،م. (1397). واکاوی وضعیت شغلی و تحصیلی دانش آموختگان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز: کاربردی از مطالعه پیگیرانه، مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، جلد 14، شماره 1، 1397، صص 215-228.
سلیمانی،ع و زرافشانی، ک. (1390). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط هنرآموزان هنرستانهای کشاورزی استان کرمانشاه با استفاده از مدل پذیرش فناوری، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دوره 26، شماره 4،صص 885-902.
شاه ولی، م؛ عربی، ق و بیژنی، م.(1381). یادگیری دانش سه گانه. تهران: انتشارات نصوح.
صفا، ل و شعبانعلی فمی، ح. (1387). بررسی کیفیت آموزشهای عملی کشاورزی از نظر دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، مجله کشاورزی، دوره 10 ، شماره 1، بهار 1387 ، صص 87-100.
قربانی پیرعلیدهی، ف و ولی زاده، ا .(1394). تأثیر درس های عملی کشاورزی در عملکرد دانشجویان علوم زراعی دانشگاه پیام نور دهلران، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 34، صص 28-39.
محمدزاده، س، حجازی، ی و بازرگان، ع. (1386). الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران: دیدگاه اعضای هیئت علمی کشاورزی و منابع طبیعی، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 45، صص 86-108.
محمدعلی، م. (1390). آموزشهای فنی و حرفهای و راههای اصلاح آن، رشد و آموزش فنی و حرفهای، دوره هفتم، شماره 1، پاییز 1390.
مشایخ، ف. (1390). دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی، تهران: انتشارات سمت.
موحد محمدی، م، شعبانعلی فمی، ح، پور آتشی، م و علیرضایی، م. (1392). تحلیل عاملهای مدیریتی تأثیرگذار برکیفیت آموزشهای متوسطه کشاورزی، فصلنامه پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال 4، شماره . 13 صفحه 183-194.
مؤمنی،ف، دشتبانی،س و بانوئی،ع. (1396). اهمیت بخش کشاورزی در حفظ تعادل اقتصادی - اجتماعی ساختار شهری و روستایی ایران، فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، جلد ۶، شماره ۲۲، صص ۱۷-۴۶.
نظری نوقابی،س، شعبانعلی فمی،ح و ایروانی،ه. (1392). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه تهران نسبت به آموزشهای عملی کشاورزی، نامه آموزش عالی، دوره جدید، سال ششم، شماره بیست و یکم، بهار 1392، صص 27-39.
Adeyi, A. O., Apansile, E. K., Okere, W., & Okafor, L. I. (2018). Training and Development and Organisational Performance: Standpoint from Private Tertiary Institutions in Nigeria. Journal of Economics, Management and Trade, 1-10.
Akdeniz, A. (2017). Assessing service quality in conservatory according to students' opinions. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 4(1), 361-370.
Fowler, J. (2008). Experiential learning and its facilitation. Nurse Education Today, 28(4), 427-433.
Hamrita, T. K. (2019). Building a holistic international educational partnership: Collaboration between The University of Georgia and the Tunisian Higher Education System. Journal of community engagement and scholarship, 4(1), 2.
Holmes m,Tyler E. (2008). Higher education reform in Egypt: Preparing graduates for Egypt's changing political economy. Education, Business and Society: Contemporary Middle Eastern Issues. 1(3): 175-185.
kishor Soni, N., & Patel, T. P. (2014). Quality Teaching & Higher Education System in India. International Journal of Scientific and Research Publications, 616.
Mojarradi, G., & Karamidehkordi, E. (2016). Factors influencing practical training quality in Iranian agricultural higher education. Journal of Higher Education Policy and Management, 38(2), 183-195.
Oloruntoba, A. (2008). Agricultural Students’ Perceptions of Farm Practical Year Programme at University of Agriculture, Abeokuta, Nigeria. Agriculturae Conspectus Scientificus, 73(4), 245-252.
Phipps, L. J., E. W. Osborne, J. E. Dyer, and A. L. Ball. (2008). Handbook on agricultural education in public schools. Thomson Delmar Learning.
Raufelder, D., Bukowski, W. M., & Mohr, S. (2013). Thick description of the teacher-student relationship in the educational context of school: results of an ethnographic field study. Journal of Education and Training Studies, 1(2), 1-18.
Rojewski, J. W., Asunda, P., & Kim, S. J. (2008). Trends in Career and Technical Education Research. Journal of Career and Technical Education, 24(2), 57-68.
Salam, M. A. (2015). Quality in Teaching and Learning in Primary Public and Private Schools in Bangladesh (Master's thesis).
Umar, I. Y., & Ma'aji, A. S. (2010). Repositioning the facilities in technical college workshops for efficiency: a case study of North Central Nigeria. Journal of stem teacher education, 47(3), 6.