اجاقی، صبا.، رضایی، بیژن.، نادری، نادر. و جعفری، حبیب. (1395). ارائه الگوی مفهومی مؤلفههای خرد و کلان نظام آموزش کارآفرینی. نشریه کارآفرینی در کشاورزی جلد سوم، شماره چهارم، زمستان 1395.
آراستی، زهرا.، حیدری، هومان. و مبارکی، محمد حسن. (1393). ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی سخنران مهمان، توسعه کارآفرینی، شماره 25؛ 406-389.
آزادی، یونس. و بیک محمدی، حسن. (1391). تحلیل و طبقهبندی سطوح توسعه یافتگی نواحی روستایی شهرستانهای استان ایلام مجله: برنامهریزی فضایی (جغرافیا) پاییز 1391، سال دوم - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC صص: 22.
حسینی، سید محمود. و سلیمانپور، محمدرضا. (1385). بررسی اثرات تقویت روحیهی کارآفرینی در روند توسعه کشاورزی، ماهنامه جهاد، صص: 47-55.
رضوانی، محمدرضا. و نجارزاده، محمد. (1387). بررسی و تحلیل زمینههای کارآفرینی روستاییان در فرآیند توسعه نواحی روستایی، مطالعه موردی: دهستان براآن جنوبی شهرستان اصفهان، فصلنامه توسعه کارآفرینی، سال اول، شماره دوم، صص: 161-182.
سازمان سرمایهگذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران. (1391. (قابل دسترس در: http://www. Investiniran. ir / fa/ news /list/1391/6/1,4,6.
شاهماری سوها، فضایل.، آدیگوزلی، مدینه. و منافی شرف آباد، کاظم. (1389). اهداف آموزش کارآفرینی و نقش آن در توسعه پایدار. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان.
شریف زاده، محمد شریف. و عبدالله زاده، غلامحسین. (1396). مؤلفههای توسعهی آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی.
عابدینی بلترک، میمنت.، نصر اصفهانی، احمدرضا.، محمدی، مهدی. و صالحی، ابراهیم. (1393). عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش پزشکی: مطالعه مروری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. شماره 14. دی ماه 1393. صص 896-888.
عجم، علی اکبر.، جعفری ثانی، حسین. و اکبری بورنگ، محمد. (1396). طراحی الگوی برنامه درسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اکر. نشریه پژوهش در برنامهریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامهریزی درسی. تابستان 1396، دوره14، شماره 26، پیاپی 53، صص 16-1.
فرجی سبکبار، حسنعلی. (1390): «اولویتبندی توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی با استفاده از تکنیک پرومتی مطالعه موردی: دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان خدابنده استان زنجان) »، فصلنامه پژوهشهای جغرافیای انسانی، شماره 75، تهران، صص68-53
قنبری، سیروس.، زندی، خلیل. (1397). طراحی الگوی سیستماتیک عوامل مؤثر بر انتقال یادگیری به محیط کار الگویی جهت ارتقای بهرهوری آموزشهای سازمانی. نشریه مدیریت بهرهوری (فراسوی مدیریت). دوره 12، شماره 45، صص 151-115.
مرتضی نژاد، نیلوفر.، عطاران، محمد.، حسینی خواه، علی. و عباسی، عفت. (1396). تبیین برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی). دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی. سال پنجم، شماره 9، بهار و تابستان 1396، 142-105.
هاشمی، سید سعید.، مطیعی لنگردودی، سید حسن.، قدیری، مجتبی.، رضوانی، محمدرضا. و مقیمی، سید محمد. (1390). تبیین نقش دهیاریها و شوراهای اسلامی در توسعه کارآفرینی روستایی (مطالعه موردی: بهاباد استان یزد)، پژوهشهای روستایی، سال دوم، شماره یکم، صص: 114-93.
وفایی، وجیهه. (1391). شناسایی روشهای یاددهی اثربخش جهت پرورش کارآفرینان نوپا در آموزشهای کارآفرینی. کار و جامعه، شماره 150: 55-46.
Dangel RJ, Guyton E. An Emerging Picture of Constructivist Teacher Education. The Constructivist. 2004; 15 (1):1-35.
DeCoux Hampton M. Constructivism applied to psychiatric-mental health nursing: An alternative to supplement traditional clinical education. Int J Ment Health Nurs. 2012; 21 (1): 60-68.
Douglas, D., & Shepherd, D. 1999. Entrepreneurship as autitlymaximinzing response. Journal of Business Venturing, 15 (3),pp: 237-257.
Lonappan, J, and Devaraj, K. (2011). Pedagogical Innovations in Teaching Entrepreneurship. In: Eighth AIMS International Conference on Management, January 1-4, 513-518.
Mansoori S, Karami M, Abedini Baltork M. [Barrasiye karborde raveshe tadrise mobtani bar rouykarde sazande geraei dar amouzeshe ali]. Journal of Curriculum Research. 2013; 2 (2): 101-118. [Persian].
Neck, H, M., Greene, P, G. (2011). Entrepreneurship Education: Known Worlds and New Frontiers. Journal of Small Business Management, 49 (1), 55–70.
Souitaris, V., Zerbinati, S., &Allabam, A. 2007. Do entrepreneurial intention of science and engineering students ?The effect of learning inspiration and resources. Journal of Business Venturing, 22,pp: 566-591.
Windschitl M. Framing Constructivism in Practice as the Negotiation of Dilemmas: An Analysis of the Conceptual Pedagogical, Cultural and Political Challenges Facing Teachers. Review of Educational Research. 2002; 72 (2): 131–175.