پیش بهار, اسماعیل, فردوسی, رویا, حیاتی, باب اله. (1398). اولویت‌بندی شرکت‌های لبنی به کمک عناصر آمیخته بازاریابی براساس رضایت‌مندی مشتریان: مطالعه موردی شهرستان تبریز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(107), 79-107. doi: 10.30490/aead.2020.252641.0
اسماعیل پیش بهار; رویا فردوسی; باب اله حیاتی. "اولویت‌بندی شرکت‌های لبنی به کمک عناصر آمیخته بازاریابی براساس رضایت‌مندی مشتریان: مطالعه موردی شهرستان تبریز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 27, 107, 1398, 79-107. doi: 10.30490/aead.2020.252641.0
پیش بهار, اسماعیل, فردوسی, رویا, حیاتی, باب اله. (1398). 'اولویت‌بندی شرکت‌های لبنی به کمک عناصر آمیخته بازاریابی براساس رضایت‌مندی مشتریان: مطالعه موردی شهرستان تبریز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(107), pp. 79-107. doi: 10.30490/aead.2020.252641.0
پیش بهار, اسماعیل, فردوسی, رویا, حیاتی, باب اله. اولویت‌بندی شرکت‌های لبنی به کمک عناصر آمیخته بازاریابی براساس رضایت‌مندی مشتریان: مطالعه موردی شهرستان تبریز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 27(107): 79-107. doi: 10.30490/aead.2020.252641.0


Contact Us | Help & Support | Site Map
counter

Journal Management System. Designed by sinaweb.