آمار

تعداد نشریات286
تعداد نشریات سازمان84
تعداد شماره‌ها3,012
تعداد مقالات33,669
تعداد مشاهده مقاله44,702,820
تعداد دریافت فایل اصل مقاله37,030,012
پیش بهار, اسماعیل, فردوسی, رویا, حیاتی, باب اله. (1398). اولویت‌بندی شرکت‌های لبنی به کمک عناصر آمیخته بازاریابی براساس رضایت‌مندی مشتریان: مطالعه موردی شهرستان تبریز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(3), 79-107. doi: 10.30490/aead.2020.252641.0
اسماعیل پیش بهار; رویا فردوسی; باب اله حیاتی. "اولویت‌بندی شرکت‌های لبنی به کمک عناصر آمیخته بازاریابی براساس رضایت‌مندی مشتریان: مطالعه موردی شهرستان تبریز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 27, 3, 1398, 79-107. doi: 10.30490/aead.2020.252641.0
پیش بهار, اسماعیل, فردوسی, رویا, حیاتی, باب اله. (1398). 'اولویت‌بندی شرکت‌های لبنی به کمک عناصر آمیخته بازاریابی براساس رضایت‌مندی مشتریان: مطالعه موردی شهرستان تبریز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(3), pp. 79-107. doi: 10.30490/aead.2020.252641.0
پیش بهار, اسماعیل, فردوسی, رویا, حیاتی, باب اله. اولویت‌بندی شرکت‌های لبنی به کمک عناصر آمیخته بازاریابی براساس رضایت‌مندی مشتریان: مطالعه موردی شهرستان تبریز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 27(3): 79-107. doi: 10.30490/aead.2020.252641.0


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب