جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر (1397).
خسروی، ا. (1395). تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیها: (مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی مرغدارن استان کرمانشاه). پایاننامه کارشناسیارشد رشته توسعه روستایی، دانشکده کشاورزی، دانشگاه لرستان.
خسروی، ن.، برات دستجردی، ن.، امیرتیموری، م. ح. (1393). عوامل مؤثر بر یادگیری سیار در آموزش پزشکی بر اساس مدل FRAME. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، دوره 14، شماره 3: 206-215.
رافع، م.، آجیلی، ع. ع.، موسوی، س. ع.، روزبهانی، م. (1394). نقش یادگیریهای سیار در توسعه پایدار کشاورزی. اولین همایش ملی تخصصی علوم کشاورزی و محیط زیست ایران.
رامین مهر، ح.، چارستاد، پ. (1394). روش تحقیق کمی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (نرمافزار لیزرل). چاپ دوم، انتشارات ترمه.
شبیری، س. م.، پاپکیاده، س. ز. ش. (1395). ارزیابی عوامل مؤثر بر پیادهسازی یادگیری سیار در برنامه آموزش محیط زیست با استفاده از مدل رفتار برنامهریزی شده. نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش، جلد 11، شماره 2: 135-145.
فرج اللهی، م.، خطیب زنجانی، ن.، دیباواجاری، ط.، نعمتی، ع. ر. (1396). ویژگیهای مورد نیاز در به کارگیری یادگیری سیار در آموزش کشاورزی ارگانیک از دیدگاه کشاورزان آذربایجان شرقی. فصل نامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 42: 120-135.
مانیان، ا.، سهرابی، ب.، مرتضوی، ا. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری سیار. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، سال 6، شماره 12: 132-154.
مرصعی، س. (1391). ویژگیهای کاربرد نظام یادگیری سیار در تعاونیهای کشاورزی. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره 2-43، شماره 4: 647-660.
ملایی، ن. (1390). طراحی مدلی جهت کاربست یادگیری سیار (تلفن همراه) در آموزش کشاورزی. پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسیارشد رشته مهندسی کشاورزی، گرایش ترویج و آموزش کشاورزی، دانشکده کشاورزی، دانشگاه رازی.
Allahyaria, M. S., Ranjbar Atashi, M., Shea Dunn, E. (2017). Feasibility of Using Mobile Phones as an Educational Medium in Agricultural Extension Services in Guilan Province, Iran. Journal of Agricultural & Food Information, Vol 0, No 0: 1-12.
Cheon, J., Lee, S., Crooks, S. M. Song, J. (2012). An investigation of mobile learning readiness in higher education based on the theory of planned behavior. Computers & Education, Vol 59, Issue 3: 1054-1064.
Davis, F. D., Bagozzi, R. P. (1989). Warshaw PR. User acceptance of computer technology: A comparison of tow theoretical models. Manage Sci, Vol 35, Issue 8: 982-1003.
Fafchamps, M. and Minten, B. (2012). Impact of SMS-based agricultural information on Indian farmers. The World Bank Economic Review. Vol 26, No 3: 383 - 414.
Moon, J. W., Kim, Y. G. (2001). Extending the TAM for a World- Wide-Web context. Information & Management, Vol 38: 217-230.
Scott, N., Garforth, C., Jain, R., Mascarenhas, O., McKemey, K. (2005). The economic impact of telecommunications on rural livelihoods and poverty reduction: a study of rural communities in India (Gujarat), Mozambique and Tanzania. Report of DFID KaR Project 8347, Commonwealth Telecommunications Organization. 1-447.
Taylor, S., Todd, P. (1995). Understanding Information Technology Usage: A Test of Competing Models. Information Systems Research, Vol 6, No 2: 144-176.
Thong, J. Y. L., Hong, W., Tam, K. (2002). Understanding user acceptance of digital libraries: what are the roles of interface characteristics, organizational context, and individual differences? International Journal of Human-Computer Studies, Vol 57, Issue 3: 215-242.
Wang, Q., Zhu, Z., Chen, L. Yan, H. (2009). E-Learning in China, Browse Journals & Books, Campus-Wide Information systems, Vol 26, Issue 2: 47- 61.
Wang, Y. S., Wu, M. Ch., Wang, H. Y. (2009). Investigating the determinants and age and gender differences in the acceptance of mobile learning. British Journal of Educational Technology, Vol 40, No 1: 92-118.