احمدپور داریانی، م.، نیک بین، ح. و کریمی، آ. (1390). عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در شرکتهای خدمات مشاورهای فنی مهندسی کشاورزان استان زنجان. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره2-42، شماره 4: 246-535.
احمدی، ی. و قاسمی، و. (1391). اثر همدلی فرهنگی، ابتکار اجتماعی و قومگرایی بر هوش فرهنگی. راهبرد فرهنگ، شماره 20: 154-129.
پاپ زن، ع.، علی آبادی.، صی محمدی، س.، و قربانی پیر علی دهی، ف. تأثیر مؤلفههای هوش فرهنگی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 29: 107-117.
خواهنده کارنما، ا.، دهقان نجم آبادی، ع.، و تاجپور، م. (1396). بررسی ارتباط گرایش کارآفرینانه با عملکرد شغلی کارکنان در مرکز بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه تهران. مجله دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران (پیاورد سلامت)، 11 (2): 124-133.
داوری، ع. و شهباز مرادی، س. (1392). شناسایی تأثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسب و کار (مورد مطالعه: شرکتهای فنی تابعهی شرکت ملی نفت ایران. توسعه کارآفرینی، دوره 6، شماره 3: 143-125.
رحیمی، م. ک.، زرفشانی، ک.، نوری، م.، عباسی زاده قنواتی، ص. و رستمی، ف. (1391). ارزیابی عملکرد شرکتهای خدمات مشاورهای و فنی و مهندسی کشاورزی استانهای کرمانشاه و زنجان. پژوهشهای روستایی، سال سوم، شماره چهارم: 240-215.
رضایی، ر. (1393). تأثیر مؤلفههای سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی شرکتهای خدمات مشاورزهای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان. مجله مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره 12، شماره 1: 147-125.
رضایی، ر.، منگولی، ن.، و صفا، ل. (1396). اثر میانجی بازاریابی کارآفرینانه در رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد کسب و کارهای گلخانهای در شهرستان جیرفت. علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، 13 (1): 195-210.
زرفشانی، ک.، علی بیگی، ا. ح.، رنجبر، ز. و سلیمانی، ع. (1390). سنجش انتظارات کشاورزان از اعضای شرکتهای خدمات مشاورهای فنی و مهندسی کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان اسلام آباد غرب). پژوهشهای روستایی، سال دوم، شماره سوم: 144-125.
سنجقی، م. ا.، فرهی بورزنجانی، ب.، ظهوریان نادعلی، ا. و درودی، ح. (1392). تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی. توسعه کارآفرینی، دوره6، شماره 3: 26-7.
کمالیان، ا. ر.، بهاروند، ف.، زارع علمی، ن. و گوران، م. (1393). مدل معادلات ساختاری رابطه میان هوش فرهنگی و گرایش کارآفرینانه. پژوهشهای مدیریت عمومی، سال هفتم، شماره بیست و سوم: 106-89.
مبینی دهکردی، ع.، رضازاده، آ.، دهقان نجم آبادی، ع. و دهقان نجم آبادی، م. (1391). تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانهی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد). توسعه کارآفرینی، سال پنجم، جاد دوم: 66-47.
نائیجی، م. ج. و عباسعلی زاده، م. (1390). هوش فرهنگی و رابطهی آن با ویژگیهای کارآفرینانهی مدیران سازمانهای غیر انتفاعی در ایران. توسعه کارآفرینی، سال سوم، شماره دوازدهم: 44-27.
هادوی، ف.، طالبپور، م.، فراهانی، ا.، و نخعی نیازی، ا. (1394). دو فصلنامه مدیرت توسعه و ورزش. 2 (7): 136-152.
هادیزاده مقدم، ا.، رامین مهر، ح. و حسینی، س. س. (1388). بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمانهای وابسته به شرکت نفت. توسعه کارآفرینی، سال 1، شماره 6: 162-139.
Ang, S., Van Dyne, L., Koh, C, Ng, K. Y., Templer, K. J., Tay, C. and Chandrasekar, N. A. (2007). Cultural Intelligence: its Measurement and Effects on Cultural Judgment and Decision Making, Cultural
Ang, S., Van Dyne, L., and Koh, S. K. (2006). “Personality correlates of the four-factor model of cultural intelligence”, Group and Organization Management, vol. 31: 100–123.
Ang, S., Van Dyne, L., Koh, C. (2006). "Personality Correlates of the Four Factor Model of Cultural Intelligence": Group & Organization Management, Vol. 1, No. 31, pp. 100-123.
Ang, S., Van Dyne, L., Koh, C., Ng, K. Y. (2004). "The Measure of Cultural Intelligence": Academy of Management, New Orleans.
Byrne, B. M. (2001). Structural Equation Modeling with AMOS: Basic Concepts,Applications, and Programming. Mahwah, NJ.
Cheng, L., (2007). “Cultural Intelligence (CQ): A Quest for Cultural Competence”, Communication Disorders Quarterly, vol. 29, No. 1, pp. 36-42.
Hashemi, M. and Hedjazi, Y. (2011). “Factors affecting members’ evaluation of agri-business ventures’ effectiveness”. Journal of Evaluation and Program Planning, 34 (1): 51- 59.
Hui, L. Y., Haung, J. and Tsai, M. (2009). Entrepreneurial orientation and firm performance: the role of knowledge creation process. Industrial Marketing Management, 38: 440-449.
Lumpkin, G. T., Cogliser, C. C., Schneider D. R. (2010). Understanding and Measuring Autonomy: An Entrepreneurial Orientation Perspective. Entrepreneurship Theory and Practice, Vol. 33: 47-69.
Rockstuhl, T. and Yee Ng, k. (2006). The Effects of Cultural Intelligence on Interpersonal. Trust in Multicultural Teams Group and Organization Management. 31: 78–99.
Rockstuhl, T. and. Yee Ng, K. (2006). The Effects of Cultural Intelligence on Interpersonal Trust in Multicultural Teams Group and Organization Management. 31: 78–99.
Shomaker, R. and Lomax, R. E. (2004). A Beginner’s Guide to Structural Equation Modeling, UK.
Triandis Harry, C. (2006). Cultural Intelligence in Organizations. Group & Organization Management. Vol 32. No 1: 20-26.
Adaptation and Task Performance”, Management and Organization Review, vol. 3, Issue 3: 335–371.
Tajeddini K., & Mueller S. L. (2012). Corporate entrepreneurship in Switzerland: evidence from a case study of Swiss watch manufacturers. International Entrepreneurship and Management Journal, 8 (3): 355-372.