احمدی، پ. (1388). برنامهریزی میانرشتهای. فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، سال اول، شماره 3، تابستان 88، صص126- 97. پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
ابطحی، ا. (1393). روشگانی برای تولید و بهبود برنامههای درسی میان رشتهای دورههای کارشناسیارشد آموزش مهندسی در ایران. فصلنامه آموزش مهندسی ایران، سال شانزدهم، شماره 61، بهار 1393، صص. 68-45.
احمدی، پ، سبحانینژاد، م، و امیری، م. (1394). سازماندهی میان رشتهای برنامهدرسی با تأکید بر اثربخشسازی محتوای درسها. پژوهشهای آموزش و یادگیری، دو فصلنامه علمی و پژوهشی دانشگاه شاهد. دوره جدید. شماره 6. بهار و تابستان 1394.
تقیبیگی، م، برادران، م. (1397). وضعیت مؤلفههای فراشناخت در بین دانشجویان کشاورزی استان خوزستان. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 44. بهار 1397.
شبیری، سید م، و شمسی سیده ز. (1394). تحلیلی بر برنامهدرسی میان رشتهای آموزش محیطزیست در آموزش عالی. فصلنامه مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی، دوره هفتم، شماره 3. تابستان 1394، ص.ص 127-145.
کرمی، ش. (1396). آیندهنگاری کاربرد مهارت و فناوری موردنیاز بازار از دیدگاه دانشجویان دکتری کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 43، زمستان 1396.
مطیعی لنگرودی، سید ح، شمسایی ا. (1388). توسعه و کشاورزی پایدار (از دیدگاه اقتصاد روستایی). انتشارات دانشگاه تهران.
محمدیمهر، غ. (1394). روش تحلیل محتوا (راهنمای عملی تحقیق). دانشنگار.
نصرآبادی، ح، ع، ابراهیمی دینالی، آ، خنجرخانی ذ. (1388). فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، شماره 5، زمستان 88، صص 267- 186. پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
نیلیاحمدآبادی، م. (1387). جایگاه علوم میانرشتهای از نظر مباحث علوم تربیتی. فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، سال اول، شماره 1، زمستان 87، ص ص 35- 19. پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.12
نورآبادی، س. و همکاران (1393). ارزیابی کیفیت برنامههای درسی میان رشتهای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران. دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی. سال دوم، شماره 4، پاییز و زمستان 1393، 84-55.
یعقوبی، ج، نجفلو، پ، و صفری، م. (1394). علل ضعف دانش کشاورزی پایه دانشجویان دانشکده کشاورزی زنجان. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 35. زمستان 1394.
Anaeto F.C, Asiabaka C.C, Nnadi F.N, Ajaero. J.O, Aja O.O, Ugwoke F.o, Ukpongson M,U, Onweagha A.e (2012).The role of extension officer and extension services in the development of agriculture in Nigeria.
Fjelsted, Hugo and Erik, Steen (2002). Towards a Systemic research methodology in Agriculture Rethinking the role of Values in Science. Published in A griculture and Human Values 19: 3-32.
Graham, Colin & Williams Gareth (2014). Pillars and Lintels: The What`s, Why`s and How`s of Interdisciplinary Learning in Stem Education. The Royal Society of Edinburgh, Scatland`s National Academy, is S cottish Charity No.
Helene, Marie & Bouillier Oudot (2010). The Choice of Interdusciplinarity in French Agricultural Education. Issues in integrative studies. No. 28, PP. 208-237.
Kroma. M. Margaret (2003). Reshaping Extension Education Curricula for 21st Centery Agricultural Development in Sub-Saharan Africa. AIAEE 2003 Proceedings of the 19th Annual Conference Raleigh, North Carolina, USA
Lake Kathy (2000). Integrated Curriculum. School Improvement Research Series (SIRS). Northwest regional Educational Laboratory.
Perry, Matt (2010). Designing Multidisciplinary Integrated Curriculum.
Shinn. Glen. C, Gary J.Wingenbach, James R.Lindner, Gary E. Briers, Matt Baker (2009). Redefining Agricultural and Extension Education as a Field of Study: Consensus of Fifteen Engaged. Journal of International Agricultural and Extension Education. Volume 16, Number 1.