ایروانی، ه.، شعبانعلی فمی، ح.، علیبیگی، ا.ح.، کلانتری، خ. و میرایی آشتیانی، س.ر. (1385). الگویی برای تلفیق پایداری در آموزش عالی کشاورزی، علوم کشاورزی ایران، 2-37 (1)، 35-47.
برآبادی، س.ا.، ملک محمدی، ا. و اسدی، ع. (1388). تحلیل موانع آموزشی و اجتماعی - فرهنگی اشتغال فارغالتحصیلان کشاورزی، کار و جامعه، 109، 92-100.
پاپزن، ع.، یعقوبی، ج.، فکری مهین، ش. و سپهپناه، م. (1391). تحلیل مراحل و سبکهای یادگیری دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی بر اساس تئوری چرخه یادگیری تجربی؛ (مطالعه موردی دانشگاه رازی کرمانشاه)، آموزش عالی ایران، 3 (4(پیاپی 12))،169-194.
پورجاوید، س.، خسرویپور، ب. و علیبیگی، ا.م. (1397). عاملهای مؤثر در چابکسازی مدیریت آموزش عالی کشاورزی ایران، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 10 (44)، 109-126.
سیادت، س.ع. و جمشیدی کوهساری، م. (1388). مدیریت کیفیت (با تکیه بر ارزیابی درونی) گامی اساسی در تحول آموزش عالی با هدف توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی ایران، مجموعه مقالات هشتمین همایش از سلسله همایشهای منطقهای چشمانداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد.
سیف، ع.ا. (1385). روانشناسی پرورشی، تهران: مؤسسه انتشارات آگاه، چاپ شانزدهم.
قاسمی، ج. (1393). طراحی الگوی تلفیق یادگیری تجربی در آموزش عالی کشاورزی کارآفرینانه ایران، رساله دکتری آموزش کشاورزی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه تهران.
قاسمی، ج.، اسدی، ع. و حسینینیا، غ. (1388). بررسی عوامل تأثیرگذار در ایجاد روحیه کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 2-40 (2)، 71-79.
معروفی، ی.، کیامنش، ع.، مهرمحمدی، م. و علی عسکری، م. (1386). ارزشیابی کیفیت تدریس در آموزش عالی: بررسی برخی دیدگاهها، مطالعات برنامه درسی، 2 (5)، 81-112.
منفرد، ن. (1388). عوامل مؤثر بر بهکارگیری روش آموزشی یادگیری تجربی توسط کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی بوشهر، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 11، 39-46.
میرزایی، ن. و علیبیگی، ا.ح. (1394). دیدگاه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی نسبت به بسترهای ضروری یادگیری تجربی، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 7 (32)، 14-25.
ورمزیاری، ح.، غنیان، م. و برادران، م. (1387). دیدگاه دانشجویان نسبت به وضعیت نظام آموزش عالی کشاورزی در ایران؛ چالشها و راهکارها (مطالعه موردی: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین)، دانش کشاورزی، 18 (4)، 39-52.
Arnold, S., Warner, W.J. & Osborne, E.W. (2006). Experiential learning secondary agricultural education classrooms, Journal of Southern Agricultural Education Research, 56(1), 30-39.
De Jong, J.A.S., Wierstra, R.F.A. & Hermanussen, J. (2006). An exploration of the relationship between academic and experiential learning approaches in vocational education, British Journal of Educational Psychology, 76, 155-69.
Dhliwayo, S. (2008). Experiential learning in entrepreneurship education: A prospective model for South African tertiary institutions, Education & Training, 50(4), 329 – 340.
Fargion, S., Gevorgianiene, V. & Lievens, P. (2011). Developing entrepreneurship in social work through international education, Reflections on a European intensive program, Social Work Education: The International Journal of Entrepreneurship Education, 30(8), 964–980.
Harwood, J. (2007). Academic drift in German agricultural education, Minerva, 45, 349-352.
Higgins, D. & Elliott, C. (2011). Learning to make sense: what works in entrepreneurial education, Journal of European Industrial Training, 35(4), 345- 367.
Kingery, T.W. (2010). The inclusion and content of an international agriculture education course at the post secondary level: a Delphi study, PhD dissertation, Texas Tech University.
Kolb, D.A. (1984). Experiential learning: Experience as the source of learning and development, Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
Nazari Nooghabi, S., Iravani, H. & Shabanali Fami, H. (2011). Study on present challenges on experiential learning of university students (University of Tehran, The Colleges of Agriculture and Natural Resources, Iran), Procedia Social and Behavioral Sciences, 15 (2011), 3522–3530.
Rissing, S.W. & Cogan, J.G. (2009). Can an inquiry approach improve college student learning in an introductory laboratory, CBE - Life Sciences Education, 8, 55–61.