اکبری، ر.، موحدی، ر. و کوچکیان، ح. (1388). بررسی نگرش دانشجویان کشاورزی نسبت به اشتغال در بخش کشاورزی. مجله پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 2(4): 102- 91.
پزشکی راد، غ.، محتشم، ح. و فعلی، س. (1386). ارزیابی کیفیت رشته ترویج و آموزش کشاورزی از دیدگاه دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس. مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، 3(1):140-131.
پورحقیقی پور، س. م. و خادمی، س. (1384). بررسی نگرش دانش آموزختگان رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه شیراز نسبت به اهمیت و فایده لرنامه درسی دوره. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، 22(4):143-131.
زمانی پور، ا. (1386). آموزش کشاورزی در ایران آغازی اشتباه و انجام بی سرانجام. مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، 3(1):159-173.
زمانی، غ. (1380). برآورد نیروی متخصص مورد نیاز و آسیب شناسی اشتغال دانش آموختگان بخش کشاورزی کشور. گزارش طرح پژوهشی نیاز سنجی نیروی انسانی متخصص، تهران: موسسه پژوهش وبرنامه ریزی عالی.
شریف زاده، ا. (1390). شناسایی مولفه ها و نشانگر های ارزیابی کیفیت در آموزش عالی کشاورزی، پنجمین همایش "ارزیابی کیفیت در نظام دانشگاهی"، دانشگاه تهران- پردیس دانشکده فنی- اردیبهشت 1390.
صالحی، س. و برادران، م. (1385). راهکارهای بکارگیری کار آفرینی در آموزش کشاورزی. مجله جهاد، 274: 211- 184.
صبوحی، ف. (1380). بررسی و تحلیل علل بیکاری دانش آموختگان آموزش عالی، مجموعه مقالههای سمینار ارایه ی نتایج طرح نیازسنجی نیروی انسانی متخصص، تهران: مؤسسه ی پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، 21 و 22 خرداد.
ملامحمدی، ا. (1379). ارزیابی کیفیت برنامة درسی رشتة برنامهریزی آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران، دانشکدة علوم تربیتی و روان شناسی.
ملک محمدی، ا. (1388). ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی. جلد اول، مرکز نشر دانشگاهی.
نوراله نوری وندی، ا. و برادران، م. (1387). نشانگرهای مطلوب ارکان ارزیابی درونی نظام آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی رامین. مجله ترویج و اقتصاد کشاورزی، 1(4):69- 55.
Delaney, A. M. (2004). Ideas to enhance higher education’s impact on graduates’ lives: Alumni recommendations. Tertiary Education and Management, 10 (1): 89-105.
Dill, D. (2003). Allowing the market to rule: The case of the USA. Higher Education Quarterly, 57 (2):15-21
Katajavuori, N., Lindblom, Y., Lanne, S. & Hirvonen, J. (2006). The significance of practical training in linking theoretical studies with practice. The International Journal of Higher Education and Educational Planning, 51(3): 439–464.
Lee, L., Wong, P.K., Foo, M.D. & Leung, A. (2011). Entrepreneurial intentions: The influence of organizational and individual factors, Journal of Business Venturing, 26(1): 124-136.
Lin, J. (2006). Employment and China’s private universities: Key concerns. International Higher education Newsletter, 42(1): 1-28.
Mertens, L. (2004). Training, productivity and labor competencies in organizations: Concepts, methodologies and experiences. Montevideo: Centerior.
Swanson, B.E, Barrick, R.K. & Samy, M.M. (2007). Transforming higher agricultural education in Egypt: Strategy, approach and results. Proceedings of the 23th Annual Conference of AIAEE, Polson, Montana.